Doei Bali, Hallo Austalie - Reisverslag uit Sydney, Australië van WayneZoe - WaarBenJij.nu Doei Bali, Hallo Austalie - Reisverslag uit Sydney, Australië van WayneZoe - WaarBenJij.nu

Doei Bali, Hallo Austalie

Door: Wayne en Zoe

25 Oktober 2018 | Australië, Sydney

Hoi allemaal! Daar zijn we weer. Inmiddels alweer een paar dagen in Sydney na een heerlijke vakantie van een paar dagen in Bali. In Bali hebben we voor al lekker op het strand een biertje gedronken of aan het zwembad gelegen. Allemaal erg vervelend dus.
En nee we hebben niet alleen maar op onze luie gat gezeten. We zijn een dagje wandelend naar Seminyak geweest (lees bijna 2 uur lopen) om te flaneren bij een van de hipste beachclubs van Bali. Snel kwamen we er al achter dat dit niks voor ons is en zijn we Seminyak maar gaan verkennen.
Ook zijn we een dagje met Arie (familie vriend) wezen mountainbiken. Wat blijft dit altijd weer gaaf om te doen. Door de jungle en de rijstvelden en tussendoor een kopje koffie bij oma drinken in het dorp.

Dinsdagavond laat het vliegtuig naar Sydney genomen, laat het echte avontuur maar beginnen. Woensdagochtend vroeg geland na een rustige/toch vrij snelle vlucht. Gelukkig snel door de immigratie en koffer controle heen. Daar stonden we dan met onze backpack, niet geslapen, waar moeten we in gods naam naartoe. Gelukkig hadden we een spraakbericht van onze vriend Jelle met een uitleg hoe we ongeveer bij ons hostel moesten komen. Na een trein en bus met onze veelste zware tas veilig in het kleine oude hostel aangekomen. Gelukkig hebben we een eigen kamer.
Nu een paar dagen verder hebben we de standaard zaken gelukkig al geregeld en zijn we hard opzoek naar werk en een appartement voor de komende maanden. Zaterdag komt er een vriend van Jelle naar Sydney dus dan gaan we met ze vieren Sydney verkennen (ja in de afgelopen 3 dagen nog niets van het opera house gezien, maar het strand verveeld gelukkig ook niet)

Hopelijk komt de volgende update vanuit ons appartement ergens tussen het werken door;)

• 26 Oktober 2018 - 05:42

Sandra Vos:

Hey wat leuk om wat over jullie reis te vernemen. Klinkt allemaal superleuk! Nu genieten v Australië, beetje werken en mooie herinneringen maken.